נחל כזיב עין חרדלית. עין חרדלית: מסלול מים קסום למשפחות וילדים בנחל כזיב

זהו מסלול הלוך חזור במקרה הזה, שרובו ככולו בשביל לבן, רחב ונוח עצרנו לארוחת בוקר בחניון אנדרטת שיירת יחיעם
לאורך המסלול תגיעו אל כמה נקודות עצירה נחמדות ויבשות שבהן תוכלו לשבת, לנוח או לנשנש משהו ולהמשיך בטיול המסלול מתאים ביותר למשפחות לאור הקרבה של בריכת השכשוך הראשונה לחניית הרכבים, ולאור העובדה שהוא מאפשר הליכה בדרגת קושי קלה דרך מים רדודים, דבר חווייתי ומומלץ כש

במשך שנים רבות זרמו בנחל שפכי בית ג'אן, פאסוטה, חורפיש, פקיעין וישובים נוספים שגרמה להשבתת קידוחי המים, אך גם לנזק חמור לנחל עצמו.

עין חרדלית: מסלול מים קסום למשפחות וילדים בנחל כזיב
עלי עצי הדולב המזרחי על רקע תכול השמים מיטיבי לכת או מיטיבי לסת? את רשמי המסע העלה על הכתב בספרו "מסע בא"י — לחקר חיי הארץ וטבעה" ובין היתר כתב על נחל כזיב את הדברים הבאים: "פנינו שמאלה במעלה נחל כזיב, שבתוכו זורם פלג-הרים נוצץ הנשפך אל הים בסמוך לעיר זיב…
המדריך המלא לטיול בנחל כזיב
השאירו הודעה על חלון הרכב ובה פרטים על המסלול שלכם, מס' טלפון מספר המשתתפים בקבוצה ולוח זמנים משוער
עין חרדלית
המים ששוחררו אל הנחל הצילו למעשה את צמחית הנחל מגוועה ושימרה אותו
הצלבנים הקימו לאורכו מצודות שהידועה בהם היא המונפורט, אתר טיולים מבוקש גן לאומי מבצר יחיעם ואנדרטת שיירת יחיעם — סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם וסיפור המבצר המוכר — גן לאומי אכזיב — החוף הכי יפה בצפון הארץ, מים כחולים שקופים
לאחר מכן , נמשיך בהליכה בדרך מישורית ונוחה עד שנגיע אל הדובדבן בטיול זה — מעיינות עין חרדלית המהווים גן עדן למטיילים ניתן למצוא לאורכו מגוון מסלולים וטיולים בדרגות קושי שונות

שבת, 8:30 בבוקר, יצאנו 5 משפחות מהמרכז לכיוון אחת הנקודות הצפוניות והיפות ביותר בארץ, עין חרדלית.

נחל כזיב
ממשיכים ללכת לאורך 300 מטר לפי הסימון השחור, עד שמגיעים למפגש נוסף עם השביל הכחול — ופונים שמאלה צפונה אליו
מעין חרדלית לעין טמיר
סימון שבילים: שביל בגדות הנחל מסומן ירוק הליכה בנחל לא מסומנת
06.06.20 טיול מים רטוב וכיפי אל עין חרדלית ונחל כזיב
נוסעים מזרחה כ-2 ק"מ עד לחניה של תחנת השאיבה שנמצאת בכניסה לשמורה
מאת: הצטרפו אלינו: נחל כזיב-עין חרדלית נחל כזיב הוא אחד מהנחלים היחידים בגליל שמקיים בחלקו זרימת מים רציפה לאורך השנה יער חניתה — בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה
אחד מהמעיינות, והמערבי שבהם, הוא עין חרדלית, גן עדן קסום למשפחות עם קטנטנים: חנייה נוחה כ-100 מ' מהמעיין, הליכה במים רדודים וצל, ובריכת שכשוך נעימה בכביש 70 עוברים את צומת כברי וממשיכים צפונה מעט, כ-3 ק"מ

סעו בזהירות בדרך צרה ומשובשת זו עד שתגיעו לרחבת חניה שהכשירה רשות שמורות הטבע.

עין חרדלית בנחל כזיב
במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר רכיב נגישות באתר זה הותקן רכיב מתקדם, מבית all internet -
ההליכה היא בתוואי הנחל ובמהלך הדרך אבנים בגדלים שונים
עין חרדלית
טיול מעגלי קצר לאורך הנחל כשתגיעו לנחל כזיב עין חרדלית אתם מוזמנים לפרוש מחצלת ולתת לילדים ליהנות מבריכות השכשוך