חווית הרוכבים בית אורן. חווית הרוכבים

בוא נגיד שכל קבוצה עם פיוז קצת יותר קצר משלנו זה ל ביום חמישי "בילינו" בחות הרוכבים לקחנו את הדיל של הטומקאר רכיבה על סוסים וארוחה בשרית במסעדה היינו אמורים להתחיל ב10 את הטומקאר אך לאחר שאתה מגיע למקום ורואה את ההתנהלות של העסק אתה מבין שזה לא יקרה ועלינו רק בשעה 11:00
הפסקה מרעננת - הייתה קערת פירות עלובה ללא מקומות ישיבה וללא מקום בצל רכשנו מגרופון שובר רכיבה על סוסים ,בשובר תיארו טיול פסטורלי בלב שוויצריה הקטנה,עצירה לקפה ומאפה סיור של שעההה! בפועל הסיור היה 40 דק שבו המדריך לא החליף מילה על הסיור או על האזור ,שום קפה ומאפה,לא עצירה, בקיצור טיול שלא שווה אגורה,מדריך עצבני

דחו לנו את האת הרכיבה לשעה 14.

הגענו למקום עמוס, רועש, מלוכלך מאוד
אל כשהגענו למקום גלינו שהזמנה שלנו נעלמה כאילו לא היתה לאחר וויכוחים רבים הסכימו לנו לקבל את השעה שנקבע לנו
כל אוהל מקבל שירותים ומקלחת לעצמו עם מפתח והאוהל לכשלעצמו הוא חוויה
שניגשנו לקופה " להביע את דעתנו" הוא תלש לנו שובר של קפה ומאפה בלי לומר מילה,הסברנו שהקפה והמאפה הם לא העניין ,למר בחיר לא היה מה לענות ,כמובן שויתרנו על הקפה והלכנו מאוכזבים פעילות נוספת על חשבון הבית בשל האיחור - משחקי חברה עם חבלים מרוטים על דשא סינטטי בין אוהלים מפלסטיק
ארוחת צהריים בחלל חם עם מזגנים שעושים רק רעש ולא קור

לא שווה בכלל את הכסף לבעל העסק הזה ולאשתו לא מגיע שקל.

חווית הרוכבים
קמפינג נחמד מאוד למשפחות, כולל ארוחות לכל השהיה ופעילויות רבות לכל הגילאים: בריכה, תומקאר, חץ וקשת, בועות סבון ולייזר טאג
היינו חמישה ושלושת הקטנות נהנו מאוד מכל הפעילויות ולא רצו ללכת הביתה
יצאנו בתחושות רעות, משתדלים למחוק את החוויה פשוט מזעזע מה שעברנו שמה ההתנהלות פשוט מחפירה
הנסיעה היתה 33 דקות למרות שהובטח לנו שעה של נסיעה מה שכמובן לא קרה ובגלל זה פספסנו גם את הרכיבה על הסוסים הסכימו לנו לקבל לעשות עוד הפעם את הטומקאר לאחר שקיבלנו רק חצי מהמזמן שצוין בחבילה